» Elin Algotsson

Bebis.

Inlägg från förr Permalink0

Den 17 Augusti (ev. tidigare eller senare) är det beräknat att jag ska bli moster. Tycker det ska bli jätteroligt och spännande att bli moster såpass nära. Är moster till fyra kids redan nu, min halvsysters barn, men hon bor en bit ifrån oss så träffar dem sällan så känslan att vara delaktig är ju inte riktigt densamma, vilket är tråkigt. Därför är det väldigt spännande nu då jag själv inte vill ha egna barn än, men det är mysigt ibland med andras barn tycker jag :). Jag och min syster är väldigt lika på många plan, ser mycket av mig i henne och vice versa. Så vi står varandra ganska nära, trots att vi inte ses alltför mycket sen hon flyttat hemifrån. Men jag är väldigt glad för min systers skull

Undra om det blir en tjej eller kille?
Jag tror faktiskt på kille, hihi. Vecka 20 är det hittills iallafall! :)

Till top