» Elin Algotsson

How wonderful life can be.

Daily life Permalink0

Livet har en tendens att ordna upp sig trots alla motgångar man kan tvingas gå igenom. Första gången på riktigt länge känner jag mig riktigt lycklig. Mycket tack vare min styrka och en viss person som stöttat mig och funnits där för mig genom mycket på kort tid. Min pojkvän. (Mina vänner och min familj har självklart hjälpt mig också!)

Christoffer har vänt mitt liv totalt, jag får vara den glada Elin som jag saknat, jag får höra hur fin och härlig jag är när jag som mest behöver det. Och han tror på mig! Vi har planer på att flytta ihop till hösten, och ska resa utomlands tillsammans med hans familj i november, och det skrämmer mig inte ett dugg. Det gör mig bara varm i kroppen att vi "vågar" planera så långt fram, att vi vet vart vi står :). Han är min bästa vän som jag träffar varje dag. Han är en av de få som jag kan prata om allt med. Och då menar jag verkligen allt.

Grattis på födelsedagen min klippa, jag älskar dig <3

Till top