» Elin Algotsson

Bebisarna vill inte bli bortglömda.

Daily life, Katterna Permalink0
Här hemma får vi inte ha något ifred alls längre. Allt ska undersökas och provliggas. Hur vi än täcker med plast/soppåsar, aluminiumfolie osv osv för att göra katterna avskräckta så är de där efter någon timme och gosar in sig. Nu har vi fått ta av liggdelen på vagnen och placera den med soppåse runt i spjälsängen så inte katterna är på den, haha. De är liksom på spjälsängen, babynestet, babyskyddet, skötbädden, och alla bebissaker de kommer åt. Tröttsamt. Vill inte att de ska vänja sig vid att de får ligga där sen när bebis anländer, och inte heller att de ska håra ner allt redan. Därför väntar vi med att bädda sängen osv ett bra tag och rollar allting ofta! :)

 
 
Ps. Du som kommenterar anonymt för att försöka kränka mig
kan ju skriva igen när du vågar stå för vem du är.
Jag tror att jag känner till min egen kropp bättre än vad du gör
då jag trots allt ser den varje dag :).
 
Till top