» Elin Algotsson

Nu vet vi vad klockan är.

Daily life Permalink0
Denna veckan har inte varit speciellt händelserik faktiskt. Bara jobb och vardagsrutiner. Men nu är det helg och jag har precis ätit frukost med Christoffer. Citronyoghurt med special K-flingor, kaffe & macka med rödbetssallad och köttbullar blev det idag. Mycket gott och nu är jag så mätt att jag kan spy, haha. 
 
 
Igår åkte vi till knalleland (borås shoppingcenter) efter jobbet. Där köpte vi en stor väggklocka då jag var trött på att behöva kolla i mobilen efter vad klockan var när man kollade på tv och dylikt. Sedan gör den sig såklart snygg på väggen samtidigt så det var ett bra köp! Köpte mig även några nya bhar då de jag har började bli trånga och obekväma och fyllde inte alls sitt syfte. Fick även 3 till priset av 2 så det var riktigt bra!
 
 
Till top