» Elin Algotsson

Galet bacon- och sockersug.

Daily life Permalink0
Kom hem från jobbet och en snabbhandling för en stund sen. Himla skönt med rutiner igen! :D Jag var sugen på något sött och är även sugen på bacon, så ikväll ska vi äta carbonara. Det ska bli grymt gott. Tryckte nyss i mig kolaglass och lite sockerkaka tillsammans med kesella med äpple & kanel. Godaste på länge det sistnämnda måste jag säga. Lite lagom sött sådär :).

Firade min födelsedag i helgen. Det var en himla bra dag och jag fick så bra och fina saker som jag hade önskat mig. Fick pengar av mamma, pappa, farmor och mormor, en köksmaskin utav Christoffer och mina svärföräldrar, en tavla, massor av kaffekapslar, krukor och hårgrejer av mina kära syskon. Jag är jättenöjd.

Ska börja lägga undan lite pengar till en del framtidsplaner nu. Det känns grymt spännande, men jag kan inte avslöja vad just nu. Men det kommer ni få veta en dag när det närmar sig :).



Till top