» Elin Algotsson

Energilös.

Daily life, Katterna katt kastrerad Permalink0
Lördag men ingen sovmorgon. Vi hade veterinärtid kl 9 för Alice kastrering så det var ju bara att ställa klockan. Operationen gick bra men nu ligger hon helt däckad med en "body" på sig för att såret ska få vara ifred. Började gråta och ringde Christoffer innan för att kattskrället låg med öppna ögon och stensov mitt på hallgolvet, hon reagerade absolut inte på någonting. Men hon blir bättre för varje stund men lär vara utmattad och lite groggy hela dagen.
 



Jag är dödstrött nu och hade lätt kunnat sova resten av dagen, men jag ska snart ta mig en dusch för att vakna till liv sen ska jag träffa en kompis och ta vara på vårt fina vårväder vi har idag :). Var tänkt att luncha i stan innan med några tjejor men ville inte lämna en nyopererad katt ensam hemma utan bevakning så jag fick skippa det idag.
Till top