» Elin Algotsson

Sommarmat!

Daily life, Mat och recept Permalink0
Vi åkte direkt efter jobbet och veckohandlade lite; bröd, pålägg, kyckling, potatis osv osv. Såg färskpotatis och fick ett jäkla sug efter färskpotatis med gräddfil och gräslök, så det + köttbullar blev kvällens middag. Smakade verkligen sommar. Efterrätt unnade vi oss idag också, i form utav svenska jordgubbar. Som jag längtat efter riktiga svenska jordgubbar... det kommer bli en dyr gravidsommar ;).
 
 
Just nu sitter jag i soffan och pustar ut, snart är det dags att gå till sängs och sova. Betalade precis räkningar och förde över till bebis sparkonto. Det känns bra i själen efteråt. Imorgon ska jag jobba och njuta av tanken på sovmorgon på torsdag då jag är ledig! På fredag och söndag är det på't igen dock, ställer upp och jobbar lite extra trots att man inte måste. Men jag passar på när jag fortfarande orkar och vill :).
 
Det här är min räddning mot de kliande, växande brösten. Bästa investeringen!
 
Till top