» Elin Algotsson

Tio dagar efter förlossning.

Bara Elin, Daily life Permalink0

Det känns så galet tomt utan magen. Den bara försvann liksom. Känner fantomsparkar varje dag tills jag inser att det är omöjligt. Jag längtar redan till nästa gång man får uppleva det fantastiska som en graviditet innebär trots all smärta och otympligheten, även om det dröjer 2-3 år innan det blir syskon till Nellie för vår del :). Formen är jag förvånansvärt nöjd med ändå, för att inte ha gjort någonting alls. Klart saker och ting kan tightas till och byggas upp något men det blir inte aktuellt förrän nästa år. Nu ska vi bara njuta och mysa detta året! :D Jag är så glad över att ha våran Nellie här och min kropp är ingen brådska för min del. Jag har fått barn för tusan och min kropp kommer kanske aldrig platsa i en Victorias secret runway show, men den fungerar till det den ska och mina ben bär mig dit jag vill. Jag har ork att leka med mitt/mina barn och det är värt allt! :)
Till top