» Elin Algotsson

Mammaträff hos Rebecka.

Daily life, Till bebis, Tillverkat av mig Permalink0
Hej allihopa!

Är helt slut nu efter x antal timmars fika och bebismys hemma hos Rebecka. Lika trevligt som alltid att få träffa och umgås med alla mammor och bebisar! :) Har dock haft mycket sammandragningar och tryckkänsla idag så det var lite obekvämt stundtals, men det är bara att stå ut. De känslorna hör ju till vanligheterna såhär dags för min del.
 
Kom nyss hem och var vrålhungrig så fick ta en matlåda som fanns redo i kylen. Tacka gud för det för det behövdes mat snabbt för att detta hungriga preggot skulle överleva :). Resten av dagen är planlös. Vila på soffan och sy färdigt babynestet från igår är väl ungefär det som står på schemat i tankarna. Blev kanonnöjd med det jag åstadkom igår förresten. Sänghimmeln blev superfin och det ser mycket mer ombonat ut vid spjälsängen nu. Babynestet blev som jag tänkt mig och det var himla bra att jag tog tag i det innan bebis är här! Gjorde det med lite annorlunda mått från sist och nu passade det perfekt i vagnen också! :D
 
 
Till top