» Elin Algotsson

Blicka framåt.

Daily life Permalink0
 
Idag skrev vi på kontrakt för nya lägenheten. Det känns som ett trivsamt och kanonbra mellanting innan vårt drömhus dyker upp. En 3:a på första våning i ett litet hus med sex stycken lägenheter. Tre lägenheter i varje trappuppgång, så det blir otroligt lugnt och skönt! Helt nyrenoverat och toppenfräscht. Blir nog jättebra det här. Bästa av allt är att vi knappt byter område, utan bor nästan kvar i samma stadsdel :).
 
Jag firade med att ta med mig Nellie på en shoppingtur. Hittade faktiskt några sommarklänningar och ett par shorts till mig själv. Efter min lyckade shoppingrunda lunchade jag med Sandra & Colin och Matilda & Lilly en sväng. Mysigt som alltid - och behövligt. Efter den snabblunchen åkte jag och Nellie hem till min mamma och hälsade på. Gosade med hundvalpar och Nellie fick gunga. Det älskar hon verkligen :).
 
Direkt när vi kom hem fick Nellie bada med Christoffer och sedan äta kvällsgröt och sova. Vi var helt slut så blev en tidig kväll och enkel kvällsmat för mig och Christoffer. Har infört en ny regel här i hemmet nu - en mobilfri fredagskväll med start denna veckan. Kommer nog göra väldigt gott att sakta avvänja mobilberoendet :).
Till top