» Elin Algotsson

Onsdagkväll.

Daily life Permalink1
Hejhopp!

Nu är det snart dags för sängen. Vi (eller rättare sagt jag) har börjat gå och lägga mig i bra tid numera. Kan bero på att jag inte är helt kry så jag är helt slut, men det är ändå skönt att känna att man sovit när man vaknat. Jag är en riktig kvällsmänniska så jag kan sitta uppe till 2-3-4 på natten/morgonen utan problem, vilket inte funkar så bra när Nellie somnar vid 20 och ibland vaknar kl 6 för mat och somnar om men vill nästan alltid starta dagen vid 9-10-tiden. Men vi börjar få bättre rutiner nu och det är himla skönt :). Längtar så tills våren är här, det är ju så trist att gå ut och gå när det bara regnar, snöar och blåser varje dag. Vill ha bortsopat grus, grönt gräs och vårsol som skiner nu! 

Jag och Christoffer ska kolla på Erik och Mackans nya program nu på tv6-play. Hoppas det är något att ha! ;)

 
#1 - - Amanda:

Hej! Vad söt er lilla Nellie är! :) Min tös och din föddes samma dag, så det är roligt att följa din blogg. Sover hon 20-06 utan uppvak? Det är ju helt fantastiskt! Jag helammar och senaste veckan har min vaknat varannan timme för mat under natten - trött mamma! Tur de är söta i alla fall + kaffe på det!

Svar: Hej! Tack :D Vad roligt med en jämngammal! :) Ja hon sover utan uppvak så det är skönt. Inte gjort något speciellt utan det kom automatiskt vid ca 8 veckor. Men det kan ju vända en dag så ska njuta sålänge jag kan (A). Jaa vissa dagar är det tur de är söta när man är dödstrött haha :)
Elin Algotsson

Till top