» Elin Algotsson

Sol, sol, strålande sol.

Daily life Permalink0
Borås bjöd på världens underbaraste väder igår! Jag och Nellie började dagen med lite mys i soffan (somnade till ett avsnitt av greys anatomy som jag börjat kolla om), välbehövd sömn och sedan tog vi en promenad med Ninni och Milia :). Blev la 7 kilometer ungefär för min del iallafall, inte fy skam!
 
Efter promenaden begav sig sällskapet hemåt och jag och Nellie hämtade picknickfilt, leksaker och fika och satte oss under några träd i solen (så att det blev skuggigt) och hade picknick. Jättemysigt var det :). Satt ute i ca 1,5 timma innan Nellie började bli för trött så det blev dags att packa ihop oss igen. Tog verkligen vara på det fina vädret idag alltså :).

 
När det blev eftermiddag väntade vi in Christoffer och sedan var det dags för familjemys. Christoffer var inte alls hungrig medan jag var vrålhungrig så jag lagade mat bara till mig själv - lax med philadephiatäcke blev det då, mums! Jag var dock svintrött så jag somnade tidigt. Såpass att Christoffer fick putta på mig i soffan för att jag skulle gå och lägga mig i sängen istället :D. Händer i princip aldrig att jag somnar före Christoffer haha. Men var la dags att ta igen lite sömn antar jag :).
Till top