» Elin Algotsson

Våffelmys.

Daily life Permalink1
Blev en sväng ut till Anna idag igen. Mamma skulle dit och bjuda på lite våfflor, det kunde jag ju inte tacka nej till liksom ;). Träffa mamma, busa med Love, mysa med bebisar och äta våfflor. Kanondag!

På eftermiddagen åkte vi och bad Christoffers bror att lyssna på bilen som jag tyckte har låtit lite konstigt, men det verkade inte vara något konstigt. Och det är ju snart dags att byta till sommardäck så vi diskuterade lite om att köpa några vettiga till bra pris och kränga på våra fälgar vi köpte förra året. Vi åkte även och köpte ny bikini till mig i knalleland jag och Christoffer. Behövde en ny att ha på babysimmet, då mina jag hade förra året inte riktigt sitter lika fint utan gravidmage och preggoboobies, haha. Köpte även linnebodysar att ha under Nellies klänningar och tröjor då det är störande när ryggen/magen blir bar av att de åker upp titt som tätt. Så några små snabba ärenden gjorde vi innan det blev hemgång.
 
Kvällen bestod av familjemys deluxe. Nellie somnade ju långt innan oss, men vi satt uppe och kollade på "Ack värmland" och annat på tvn och skedade i soffan. Man får ta vara på stunderna ihop! :D
 
 
#1 - - Marie :

Hej! Har följt din blogg ett tag, vilken söt tjej ni har!:) Måste bara fråga var du köper alla fina hårband som hon har?:)

Svar: Hej!Tack det var fint sagt! :)
Jag har köpt alla hårband på ebay ^^
Elin Algotsson

Till top