» Elin Algotsson

Lekdejt.

Daily life Permalink0
Idag vaknade barnen tidigt och hade haft en krånglig natt, men jag hade tack och lov en snäll sambo som lät mig sova kvar en stund med lilleman så jag hann bli människa. Vid 10-tiden var Nellie än gnällspik så vi frågade om hon ville sova lite och japp, det ville hon. Sen sov hon i två timmar. Som en klocka är hon ibland. Under tiden hon sov så fixade jag iordning mig själv och packade skötväskan. Vi skulle nämligen iväg efter hennes vila och lunch.
 
När lunchen var uppäten satte jag fast barnen i bilen och åkte ut till Rångedala där Matilda bor. Nästan alla kompisar i "gänget" var med idag, så roligt! Det bjöds på frallor och fika och massa bus. Supermysigt och lika trevligt som alltid att hänga med mina fina mammavänner <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder tagna av Sandra
Till top