» Elin Algotsson

Kristihimmelfärds dag.

Daily life, Shopping Permalink0
Idag hade jag en ledig dag. Det firades med sovmorgon och att dra sig i sängen. Åt lite äggmackor och tog en dusch sedan åkte jag och Christoffer på lite ärenden. Pantade, köpte hårfärg och bytte en sak på Jula.
 
Jag hade gnällt över att jag inte hade några underkläder som passade och dåligt med kläder jag trivs i med den gravida kroppen, så Christoffer nästan beordrade mig att åka och köpa mig lite kläder haha. Så vi åkte till knalleland en sväng och köpte ett och annat. Två bhar, ett par trosor, en klänning, ett par leggings och en svart cardigan blev det idag. Nu har jag lite mer baskläder förutom långklänningarna och shortsen som jag köpte förra veckan som passar en växande mage att skapa variation med iallafall :D. 
 
 
Till top