» Elin Algotsson

Valborg.

Daily life Permalink0
Idag började dagen med ett besök på sjukhuset. Snabba puckar, men skönt att bli lyssnad på för en gångs skull. Sedan blev jag jättetrött när vi kom hem jag och Nellie men vi busade en stund sedan la jag mig med henne i soffan och sov i nästan 2,5 timma. Välbehövligt för oss båda! Det var urmysigt att sova tätt intill och bara gosa ihop. Händer ju inte varje dag längre så det uppskattas ju enormt när det väl händer.
 
Valborgsfirandet är inte direkt som förut längre, men jag saknar det faktiskt inte alls.
 
När Christoffer kom hem märkte vi inte ens något utan han smög sig in i sovrummet och lade sig där för att inte störa oss, haha. Efter vilan och efter att vi vaknat till liv packade vi in oss i bilen och åkte ut till mina svärföräldrar (Nellies farmor och farfar) och hängde där några timmar. Därefter har vi haft filmmys med hämtmat. En sådan dag idag verkligen!
 
 
 
Ben & Jerrys - bästa medicinen när man är lite ledsen.
Till top