» Elin Algotsson

Hemmafrugan.

Daily life Permalink0
Myste länge i sängen imorse med min bebis som hade strålande morgonhumör :). Sedan blev det matning, blöjbyte och sådant där för att göra bebben nöjd. Något roligt som hände idag var att Nellie rullade från rygg till mage 3 gånger(!). Galet tidigt, sluta väx nu lillan! Första gången imorse var när jag gick på toa (såklart) så låg hon på rygg när jag gick iväg och sedan låg hon i "krypposition" på mage och nacktränade när jag kom tillbaka haha. Så jag vände tillbaka henne på rygg och fick då se henne rulla över till mage efter det. Tusan att man aldrig är redo med kameran när allt speciellt händer.
 
Jag stekte mig lite nudlar till frukost/lunch och Nellie fick sysselsätta sig i babysittern. Hon var nöjd men måttligt road med det. Men det är smidigt att hon kan vara med i köket när jag fixar käk. Nu har jag precis hängt in lite tvätt och startat diskmaskinen medan Nellie gymmat litegrann. Hon tyckte nog inte det var så spännande för hon somnade rätt snabbt där i babygymmet.
 


 
Till top