» Elin Algotsson

Tröttheten tar över.

Daily life Permalink0
Jag är så sjukt jäkla trött nu för tiden. Jag somnade liksom sittandes under dagen och somnade i soffan vid 8 på kvällen trots att Nellie gett oss sovmorgon till 8:15 imorse. Funderar på att boka en tid för att få mina värden kollade så jag kan utesluta att det beror på dem. Järnvärdet förra graviditeten sjönk ju en del så det hade inte förvånat mig om det gjort det denna gången med.
 
Vi har monterat ner Nellies garderob idag (eller ja Christoffer har hehe), så nu blev det jättetomt och öppet därinne :). Men det känns bra att ligga såpass bra till med packandet inför flytten så det går smidigt sen när det är såpass nära inpå julen.
 
Vi veckohandlade och planerade veckans mat på eftermiddagen och all köttfärs var helt utplockat och övertaget av olika sorters julskinka. Så vi blev sugna och tog hem en skinka och griljerade den till kvällsmackor. Så himla gott! Den lilla julkänslan man kan få av såna småsaker är värdefull nu  utan julpynt, hehe!
 
 
 
Till top