» Elin Algotsson

Världens sötaste lilla tomtegumma.

Daily life, Nellie Permalink1
När Nellie vaknade på strålande humör passade jag på att ta lite julbilder. Bilder till julkort har vi redan men ville ha några egentagna bilder med lite julkänsla i. Med lite mutor i form av pepparkakor (jag vet, vilken hemsk mamma jag är som låter mitt barn få smaka på sånt! ;)) så satt hon still i några få minuter. Hon åt faktiskt bara 1 pepparkaka och höll bara resten i handen så jag måste ändå säga att hon höll sig i schack rätt bra. Bjöd till och med på ett leende. Lilla sötnosen.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mirre:

Är det något fel att äta pepparkakor, det får vår tös då och då, ?

Svar: Det sa jag ingenting om? :) Men pepparkakor kan ge ont i magen så ger inte det så ofta ☺

Men det finns folk som är totalt anti att ge socker till barn så var lite ironi i den kommentaren :)
Elin Algotsson

Till top