» Elin Algotsson

En lista.

Daily life Permalink0
Tio fakta ni kanske inte visste om mig.
 
1. Jag fick mvg i bild och älskade att teckna och måla som yngre.
 
2. Jag har varit rökare. Slutade strax efter jag träffade Christoffer då jag inte längre fann anledning att fortsätta. Min ekonomi, mina lungor och mitt luktsinne är tacksamt.
 
3. Jag har haft husdjur i princip hela mitt liv. Av de åren jag minns har jag levt utan djur i max 2 veckor och det var när jag och Christoffer flyttade ihop. Jag kollade blocket och tjatade för det var så tomt att inte ha något att komma hem till om den ena jobbade så vi hämtade hem Iza efter 2 veckor, haha.
 
4. En period i mitt liv var jag svarthårig och svartsminkad med nätstrumpbyxor, korta tyllkjolar och korsetter. Jag hade träffat en kille jag hade ett distansförhållande med som i princip bara umgicks med gothare och jag trodde ju att det var det han gillade så jag förändrades sakta "för hans skull". Sedan visade det ju sig att det var totalt onödigt för han hade ju blivit kär i Elin jag var innan förändringen så han struntade väl i hur jag klädde mig. Men i den åldern (14 år) testade man ju alla möjliga stilar haha.
 
5. Jag har förlorat ett barn. Och det var något av det värsta jag vart med om.
 
6. Jag biter på naglarna. Det är inget jag är stolt över, men jag gör det tyvärr.
 
7. Jag är tyvärr ganska lat.
 
8. Jag har 4 syskon och 7 syskonbarn.
 
9. Jag är rädd varje dag att det ska hända Nellie något hemskt. Är väl därför jag knappt klarar att lämna henne hos barnvakt. Men jag jobbar på det för bådas skull. Kommer väl ha panik när hon ska börja förskola nästa år och jag inte kan ha koll på vad hon gör, vad hon äter och vad hon vill, haha.
 
10. Jag älskar glass med jordnötssmak!
 
 
 
Till top