» Elin Algotsson

Första "utekvällen" som mamma.

Daily life Permalink0
Första gången ute och första droppen alkohol sedan nyår 2013 tagen. Blev väldigt spontant och oväntat, men kul! Min systers kompis vann en tävling att få gå två stycken på Rebecca Stella's Event med Nelly "The ultimate Rebecca experience". Men så var hon i Göteborg på Summerburst när eventet var. Så min syster kontaktade dem som höll i det hela och frågade om hon kunde komma själv. De sa att hon gärna fick ta med en kompis så då övertalade Anna mig att hänga med. Var lite svårövertalade då jag redan hade planer dagen efter och det kändes fel att vara ifrån min familj två kvällar i rad. Men det var ju en once in a lifetime upplevelse så jag ringde Christoffer och frågade för säkerhets skull om det var okej och det var det självklart.

Vi skulle komma dit och få bli stylade från topp till tå (hår, smink, naglar, rubbet!), få tillfriskningar, och få plagg ur Rebeccas nya kollektion. Verkligen Mamma-lyx för oss båda! En grym systerkväll blev det och är väldigt tacksam för att jag tog chansen trots att jag känner att den tiden man drack för att bli full är förbi. Jag drack några glas och mycket vatten, alldeles lagom! Så jag vaknade dagen efter och kände mig fräsch ändå :). 


 
Till top