» Elin Algotsson

Min första riktiga mors dag.

Daily life Permalink0
Min första mors dag som mamma med bebis utanför magen. Förra året var Nellie på insidan och sparkade och hade sig. Då fick jag frukost på sängen av min älskling minns jag! Denna dagen började med sovmorgon (tack min älskade dotter!), sen åkte Christoffer iväg en snabbis och kom tillbaka med färska frallor, tropicana juice, rosor och fixade sen frukost på sängen till mig. Oboy, juice, färska frallor med gräddost och en jättefin rosbukett. Så himla underbart, min man kan <3 

När klockan närmade sig 11 så skulle Christoffer iväg till sin bror och hjälpa honom lite. Han tog med sig Nellie så jag fick vila, men jag hörde av mig efter bara 30 minuter och frågade vart mina älsklingar var haha. Efter att ha vart borta ifrån dem två kvällar i rad så fick jag ångest. Men det var behövligt att få sakna dem lite :).
 
Till top