» Elin Algotsson

Start på en ny vecka.

Daily life Permalink1
Måndag idag och ny vecka. Veckorna går fort nu alltså! Snart är det sommar och det ser vi fram emot hela familjen! Semester ihop, flytt, massa familjemys och grillkvällar. Kanonfint!
 
Jag och Nellie hade en hemmadag idag. Regnet öste ner och jag var inte på så bra humör så jag skippade planerna och stannade hemma och myste med henne tills Christoffer slutade jobbet. Då packade vi ner oss och åkte och hämtade ut paket och åkte till vår nya lägenhet och kikade och mätte lite. Ska bli så jäkla nice att flytta till första våning alltså! :D Renoveringen i den är inte påbörjad ännu, men ska väl göra påbörjas i veckan tror jag. Det var kul att se hur den såg ut innan uppgraderingen så vi vet vad som hänt med den sen :).
 
Efter att vi tittat runt i lägenheten så åkte vi och handlade med en övertröt unge. Ingen bra idé, men nödvändigt då kylen nästan ekade. Hon skötte sig ändå väldigt bra får jag säga, våran lilla gladis. Köpte massa frukt och gott dels till Nellies smoothies och även till oss vuxna. 
 
Nu ikväll gjorde jag rismums och smoothies till Nellie då mina återanvändbara klämpåsar kom i paket idag. Kommer nog bli en välanvänd grej här hemma då det är ett kanonsmidigt mellanmål att få med sig när man inte är hemma. Hoppas att även Nellie uppskattar dem! Jag gillade dem iallafall ;).
 
 
 
#1 - - Amanda:

Ska inte du börja jobba snart? Hur länge ska Christofer vara pappaledig? :)

Svar: Nellie är bara 6 månader än, så nej :). Vi förlorar för mycket på att Christoffer ska vara pappaledig tyvärr då han tjänar såpass bra, så han sparar sina dagar till längre semester och ledighet i framtiden istället och jag är hemma till våren 2016 :).
Elin Algotsson

Till top