» Elin Algotsson

Tillbaka till vardagen.

Daily life, Nellie Permalink0
Idag har vi en dag hemma jag och Nellie för att ta igen oss och komma tillbaka till vardagen. Jag börjar få lite ont i halsen så jag hoppas att det stannar där och inte bryter ut helt. Nellie har varit kanonmysig och sovit på mig i soffan. Det är ju väldigt ovanligt nu för tiden att hon gör det, så jag njuter av varje sekund det händer. Idag lärde hon sig att sätta sig upp från liggande. Bara sådär! Det händer så mycket nu så jag hänger knappt med. Hon har börjat ta några få krypsteg nu, men kommer oftast bakåt än så länge om hon inte är på en matta eller så, haha! Vädret idag är dötråkigt. Spöregn och grått hela dagen. Annars hade vi nog tagit oss ut på en promenad, men just nu är jag inte så värst jättesugen på det faktiskt. 

Om en stund ska jag göra lite mat till Nellie, hon har redan ätit lunch och så, men behöver bunkra upp lite middagar till henne :). Köpte en ny stavmixer igår som jag ska testa. Fattar inte varför det är så kul att laga mat och handla kläder till henne, men till mig själv är typ det tråkigaste som finns nästan ;). Tänk vad det kan ändras på några år, hehe!

 
 

Varje gång jag inte orkar stå, står du där och tar emot mig <3
Till top