» Elin Algotsson

En tisdag.

Daily life Permalink0
Som ni säkert förstår är det en hel del som händer just nu. Nyss inflyttade i en ny lägenhet och nu är det snart dags att börja packa igen för en ny flytt. Förhoppningsvis vår allra sista! Julen kommer bli lite kaos bland flyttlådor och kommer inte finnas tid att lägga någon energi på julpynt i år direkt. Men det är det ju såklart värt. Desto bättre blir det nästa år istället! :)
 
Om 1 månad fyller vår lilla solstråle 1 helt år. Helt sjukt vad fort detta året har gått. Ska bli så kul att fira henne med familj, släkt och vänner. Vi har beställt en tårta redan nu så att vi vet att den hinns med. Jag har dessvärre ingen direkt ork att baka sådant själv just nu. Så jag lägger mer krut på dekorationer och sånt istället sen tror jag :).
 
Idag händer inte särskilt mycket. Jag hänger hemma med Nellie efter en kass natt för min del. Försöker ta igen lite energi helt enkelt :). 
 
 
 
Till top