» Elin Algotsson

Nyårsafton 2015

Christoffer & Elin, Daily life Permalink0
Ännu en nykter nyårsafton för min del och jag kunde inte vart nöjdare över det. Är så trött på alkohol och att vakna och må dåligt pga bakfylla. Att jag inte dricker när jag är gravid är väl absolut självklart, men hade inte velat vara minsta onykter när vi hade barn inblandade och vill att minst en förälder ska vara alert om man behöver ta bilen någonstans :). Nu vaknade jag megatrött och mådde dåligt ändå men pga. allt sött förmodligen och för att man inte sovit hemma i sin egen säng :). 

Vi spenderade kvällen med några av våra bästa vänner. Åt massa plockmat och fonduegryta och smält choklad med frukt. Så gott! Spelade en massa kort och hade tomtebloss istället för smällare och raketer och det dög alldeles utmärkt. Mycket bättre än lyktorna vi hade förra året som fastnade i träd osv! Nyårsfirandet var helt lagom, barnen busade och lekte med varandra i flera timmar innan de till slut somnade hyfsad samtidigt efter 19-snåret :). Så skönt att ha vänner med barn som förstår och inte är ute efter massa fest och stök utan bara vill ha en trevlig kväll <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top